الانتقال إلى المحتوى الرئيسي

سياسة الخصوصية

  • جميع البيانات التي يتم تسجيلها على النظام هي ملك للجهة صاحبة هذه البيانات
  • لا يتم الاطلاع على هذه البيانات من قبل مهندسي المركز إلا للضرورة القصوى ولغرض الدعم الفني وبالاتفاق مع الجهة صاحبة البيانات شفوياً أو كتابياً
  • لا يتم إعطاء أي بيان من بيانات النظام لأي فرد او جهة فرعية تنتمي للجهة صاحبة البيانات او لأي جهة أخرى إلا بموافقة كتابية من الجهة صاحبة البيانات
  • يمكن استخدام البيانات المسجلة على النظام بهدف عمل إحصائيات يستفاد منها فى قياس اداء النظام وكفاءة استخدامه من قبل مستخدميه
  • يتم تأمين جميع البيانات الخاصة بالنظام من خلال تأمين الحاسب الخادم الذي يستضيف البيانات ومن خلال تأمين انتقال البيانات بين جهاز المستخدم والحاسب الخادم وكذلك تأمين واجهة النظام التي يستخدمها المستخدم
  • كل مستخدم للنظام مسئول مسئولية كاملة عن كلمة المرور الخاصة به وعليه اتخاذ كافة الاحتياطات الممكنة حتى لا يستطيع أى شخص آخر الحصول عليها
  • Delete account and Personal Information To request deletion of your Maarf account and Personal Information, you should click the button labeled “Delete my account” in your Maarf account settings. Because this is a permanent action and cannot be reversed, Maarf may ask you to complete an authentication process that aims to confirm your authority to manage the Maarf account affected by your request. With respect to your Maarf account, Maarf will permanently: deactivate your Maarf account, remove the active profile, retire your username, and remove you from Maarf email lists. With respect to your Personal Information, Maarf will permanently remove your Maarf account profile Personal Information from the Maarf Site. As noted above, to the extent that Maarf associates the information that Maarf collects directly or indirectly with an individual (for example, you), the association is based on Personal Information in your Maarf account profile. By erasing the Personal Information in your Maarf account profile, the remaining information about your activity on the Maarf Site will no longer be associated with you. These changes will be applied to data stores that are used for operation of the Maarf Site including course administration by Members. If you enrolled in any courses or programs on the Maarf Site, Maarf will share your request for deletion with the Member(s) that offered those courses or programs.